JEDNODENNÍ EKONOMICKÉ SEMINÁŘE V PROSINCI 2025 A V LEDNU 2026
Účastnický poplatek
- Účastnický poplatek na jednoho účastníka je stanoven ve výši Kč 1 600,-.
- Plnění je osvobozeno od DPH podle § 51 odst. 1 písm. h zákona o dani z přidané hodnoty.
- V ceně je zahrnuto drobné občerstvení (káva, voda, koláč), oběd – teplý pokrm bez polévky. V případě bezlepkové diety nutno nahlásit den dopředu.
- Cena zahrnuje účast na semináři, případný studijní materiál k semináři zpracovaný přednášejícím, zodpovězení dotazů v rámci diskuze.
Prezentace účastníků
- Jednodenní semináře k novelám zákonů se konají v přednáškové místnosti školní restaurace Vesna, Tyršova 20, OPAVA, 746 01.
- Prezentace účastníků je vždy 30 minut před zahájením přednášky. Prosíme o dochvilnost.
- Závaznou přihlášku zasílejte vždy prostřednictvím elektronické přihlášky.
Platba
- Upozorňujeme Vás, že na semináře se můžete přihlásit pouze na základě zaslané závazné přihlášky.
- Úhradu proveďte na účet u KB Opava, číslo účtu: 107-439710287/0100.
- Žádáme Vás, abyste úhradu za seminář, konaný v lednu a únoru 2026, provedli až v lednu 2026.
- Platba je možná pouze převodem. Po provedení úhrady kurzovného, obdržíte naši fakturu-daňový doklad. (Daňový doklad předáme účastníkovi kurzu při prezenci přímo na semináři.)
- Uveďte svou fakturační adresu včetně IČ, pokud jste zaregistrováni jako OSVČ nebo fakturační adresu a IČO organizace, která kurzovné uhradila. Pokud jste soukromá osoba, IČ neuvádíte.
- Pořadatel si však vyhrazuje právo potřebných přesunů v rámci kapacity přednáškové síně (minimální počet 20 míst, maximální počet 60 míst).

Daň z přidané hodnoty
Termín: 11. prosince 2025
Přednáší: Ing. Miroslava Nováková
Cena: 1 600,- Kč
Čas konání: 09:00 – 13:00
Místo: Vesna, Tyršova 20, OPAVA, 746 01.
Obsah školení: DPH 2026 – obsah

Daň z přidané hodnoty
Termín: 15. ledna 2026
Přednáší: Ing. Miroslava Nováková
Cena: 1 600,- Kč
Čas konání: 09:00 – 13:00
Místo: Vesna, Tyršova 20, OPAVA, 746 01.
Obsah školení: DPH 2026 – obsah
Obchodní podmínky
- Přihlášku můžete kdykoliv zrušit, pokud tak učiníte nejpozději den před konáním školení, a to písemně zasláním emailu na tomaskova@sshsopava.cz.
- V případě včasného zrušení přihlášky vracíme vložné v plné výši. V případě neúčasti se vložné nevrací, je však akceptována účast náhradníka.
- Platbu proveďte tak, ať je nejpozději v den konání školení (webináře) na našem bankovním účtu. Platba musí mít správný variabilní symbol, který je uveden v potvrzení přihlášky.
- Daňový doklad obdržíte po přijetí platby v den konání semináře (webináře).
- V případě semináře s osobní účastí začíná prezence účastníků 30 minut před zahájením. Čas ukončení je uveden pouze orientačně, záleží na délce přestávky, na množství dotazů během přednášky a na dalších okolnostech.
- Účastníkům školení (webináře) není dovoleno pořizovat audiovizuální záznam školení na diktafon, mobilní telefon, nebo na jiné nahrávací zařízení.
- Cena zahrnuje účast na semináři (webináři), případný studijní materiál k semináři (webináři) zpracovaný přednášejícím, zodpovězení dotazů v rámci diskuze.
- Jeden den před konáním semináře Vám zašleme emailem materiály, které poskytl lektor.
- Pořadatel si však vyhrazuje právo potřebných přesunů v rámci kapacity přednáškové síně (minimální počet 20 míst, maximální počet 60 míst).
Kontakt
Případné dotazy Vám ochotně zodpoví Mgr. Dagmar Tomášková:
telefon: +420 553 711 626,
mobil: +420 725 816 936
e-mail: tomaskova@sshsopava.cz









Studijní evidence BAKALÁŘI
LMS MOODLE